1 Ocak 2014 Çarşamba

Hoşgeldi 2014...

Merhaba,

Uzun süredir gebelik günlüklerim dışında bir şeyler yazmıyordum. Dışarıdaki karanlık ve kasvetli hava nedeniyle ve bir de hastalık yüzünden battaniye altında yatarken içimden başka bir şey yapmak gelmeyince bir şeyler yazayım bari dedim.

Bugün yeni yılın ilk günü. 2013 ülkemiz için pek hayırlı bir yıl olmasa da, bize Deniz'imizi verdiği için bizim tarafımızdan minnetle ve mutlulukla anılan bir yıl olacak. Dönüp bakınca bu yılın nasıl geçtiğini anlayabilmek mümkün değil. 2013'ün 9 ayını gebe olarak geçirdim :) Senenin son günleri Deniz bize bir sürpriz yapar mı diye düşünmedik değil ama oğlumuz doğmak için kendine 2014'ü seçti. Bakalım ne zaman aramıza katılacak?

Normal zamanların aksine bu sene ne yılbaşı ne de yaklaşan yaş günüm gündemimde vardı. Dün akşamı da sakin bir şekilde evimizde geçirdik. Bir ara yemek için Berke geldi sonrasında Çağrı'yla yalnızdık. Büyük bir sofra hazırlama gereği duymadım. Bir süredir canım çok istediği için, sadece kadınbudu köfte, fırın patates yaptım. Yanında da mercimek salatası ve yine gebelikte mayonez nedeniyle yiyemeyip çok canımın istediği ve en sonunda süzme yoğurt ve bir tatlı kaşığı mayonezle denemeye karar verdiğim rus salatası.

Mercimek salatasını ilk kez yaptım ve gerçekten harika oldu. Bundan sonra sık sık yapmayı planlıyorum. Benim için en zor kısmı narları ayıklamaktı, onun dışında gayet basit :)



Mercimek Salatası
1 su bardağı yeşil mercimek
1 nar
5-6 dal taze soğan
Yarım demet maydanoz
Yarım demet dereotu
Zeytinyağı
Limon
Nar ekşisi
Tuz-karabiber

Mercimek, üzerini geçecek kadar suya konup haşlanır ve süzülür. Soğuyunca diğer malzemelerle karıştırılır. 

****

Yemekten sonra Çağrı'yla bir film izledik, 12'de sahile inip halka karıştık, ve 1'de de yattık :)

Geceden kareler aşağıda.

Umarım 2014 Deniz'imizin sağlıkla aramıza katıldığı, sevdiklerimizle bir arada olduğumuz, huzurlu bir sene olur :)

Sevgiler,

İLKE & DENİZ








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar