6 Ocak 2013 Pazar

Dolu dolu bir hafta

Oldukça hareketli bir hafta geçirdik ve tam dört kere yaş günü kutlaması yaptım :) Tam görmemiş 30 yaşına girmiş modundaydım yani :))

İlk kutlama aslında geçen hafta sonu İzmit'e gittiğimizde gerçekleşti. Kayınvalidem Çağrı ve benim yaş günlerimiz için harika bir pasta yapmış ve kocamla birlikte mum üfledik.



Pazartesi gecesi yılbaşı olması nedeniyle Salı günü ara verdiğimiz işe Çarşamba günü geri döndük. Birlikte çalıştığımız insanların neredeyse tamamı Noel tatilinde olduğu için, işler yoğun olmasına rağmen ister istemez bize de bir rehavet çöküyor bu dönemlerde. Bu nedenle Çarşamba günü işe dönünce bizi bekleyen yığınla iş olduğu gerçeğiyle en sonunda yüzleştik. Öte yandan haftanın geri kalanında sürekli bir "yaş günü çocuğu" modunda olduğumdan çok da kendimi işe verebildiğim söylenemez.
Perşembe günü yaş günümdü ve geçen sene 3 Ocak'ta izin alarak ne kadar doğru bir karar vermiş olduğumu farkettim. Zira telefonum, telefon , Facebook ve email mesajlarım bütün gün durmadı :) İnsan bir yandan bu kadar çok kişinin arıyor olmasından acayip mutlu olurken bir yandan da iş yerindeki diğer insanlardan hafif utanıyor çalışamama durumundan dolayı. En sonunda "amann her gün mü doğuyorum yahu" diyerek pişkinliği ele aldım:) Öğlen ofis arkadaşlarım yemek organize ettiler ve ikinci mumu da orada üfledim.


Aynı akşam babamda toplandık. Kardeşim bana kendi elleriyle harika bir pasta yapmış ve babam evde canlı müzik organize etmiş :) Çok güzel bir akşam oldu ve kırk yılda bir de olsa yeniden aile olabildiğimiz için özel günlere şükrettim.




Cuma akşamı, Piraye Taş Plak Meyhanesi'nde kendi kendime organize ettiğim ve arkadaşlarımın katılımıyla gerçekleşen 30. yaş günü partim vardı. Son bir kaç haftadır, insanlara cevap vermelerini hatırlatmak , sayı değişiklikleri ve iptallerle uğraşmak biraz yorucu olsa da beni yalnız bırakmayan 13 yakın arkadaşımla birlikte güzel bir akşam geçirdik.




Dördüncü kere de burada mum üfleyerek,bu seneki yaş günü törenlerime 30. yaşa yakışan şekilde noktayı koymuş oldum :)

İLKE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar