23 Aralık 2013 Pazartesi

Gebelik Günlüğüm : 37. Hafta

Merhaba,

37. haftayı da geçtiğimiz Cumartesi itibariyle geride bıraktık. Artık gerçekten çok az kaldı ama ben idrakına varamıyorum :) Haftanın en güzel günü elbette son kez işe gittiğim Cuma günüydü :) Bütün işleri devredemeden Deniz gelirse diye o kadar takmışım ki kafaya, Cuma günü mutluluğum görülmeye değerdi. Sabah beni Çağrı ofise bıraktı, 3 gibi de karşıda işi bitince geldi beni aldı ofisten. Hemen o gün gezmek, dolaşmak, durumun tadını çıkarmak için önlenemez bir istek duymaya başladım. Hayatında en uzun evde kaldığı süre iş değiştirme arasındaki 3 hafta olan bünye, 7 ayı algılamakta biraz zorluk çekmedi değil :) Gerçi herkes bebek geldikten sonra yorgunluktan işi arar hale gelebileceğimi ısrarcı bir şekilde belirtse de, ben kendimi öyle olmayacağına dair telkin ediyorum. Zaten çalışmayı seven bir insan değilim. Çalışırken çok çalışmaya eğilimli olduğum gerçek ama hiç çalışmasam daha mutlu olurum gibi gelmiyor değil.

Hafta sonu doktor, alışveriş, bir nikah ve bir düğün derken oldukça dolu ve hızlı geçti. Doktor kontrolünde her şey yolundaydı. Deniz yaklaşık 3400 gram olmuş, suyu iyi, gayet hareketli ve keyfi yerinde. Doktorla doğum belirtilerinin üzerinden geçip, ne zaman onu aramam gerektiği konusunda konuştuk. Gece başlarsa uyanık kalmaya çalışıp boşa enerji harcamamamı, yatıp uyumaya çalışmamı; gündüz olursa da hemen telaşlanmayıp bir şeylerle oyalanmamı, yemek yapmamı ya da çıkıp dolaşmamı söyledi. Bakalım neler gelecek başımıza? Gerçekten çok meraktayım :)

Bu hafta sonu bir nikaha ve bir düğüne katıldık. Düğün İzmit'teydi ve bu muhtemelen son kez şehir dışına çıkışım oldu. Derya'cığımın düğününe katılmayı aylardır çok arzu ediyordum ve o zamana kadar çok ağırlaşmamış olmayı diliyordum. Neyse ki bel ağrımı saymazsak rahat bir şekilde düğüne gittik geldik.



Yuva yapma hormonu sanırım tavan yaptı. Bir haftadan fazladır şaşılacak kadar enerjik ve hareketliyim. Sürekli evin içinde bir şeylerle uğraşma isteği duyuyorum. Normalde hiç hoşlaşmadığım halde, habire ocak, tezgah falan silip duruyorum, ortalığı topluyorum :) Dışarda yürürken de enerjim eskisine göre oldukça iyi. Daha uzun süre yürüyebiliyorum. Doktorun da tavsiyesiyle ve artık çalışmamamın şerefine, her gün 1 saat yürüyüş yapmayı planlıyorum.

Önümüzdeki hafta evde geçirdiğim ilk haftanın deneyimleriyle burada olacağım. Tabii Deniz daha önce gelmezse :)

Sevgiler

İlke & Deniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar