3 Mayıs 2013 Cuma

Gebelik Günlüğüm : 4. Hafta

çok beklenen o iki çizgi :)
Evet uzun süredir beklenen haber, çok da beklenmedik bir zamanda geldi :)
Bir şeyin peşini bırakıp, onun hakkında kafa yormaktan vezgeçince gerçekleştiği bir kez daha kanıtlanmış oldu.

Yaklaşık iki aydır bel fıtığından yatıyorum ve öncesinde biraz da konudan sıkılmış olduğumdan dolayı, bir süredir bebek konusu gündemimizi eskisi gibi meşgul etmiyordu.
Sadece arada iki ay kadar adet görmemiş olduğumdan dolayı bir iki doktor kontrolüne gitmiş ve yumurtlamadığımı öğrenmiştim. Doktorum, bebek meselesini çok düşündüğüm için yumurtlamamış olma ihtimalimin yüksek olduğunu söylemişti. Biz de böylelikle kendimizi bir süre rahat bırakmaya karar verdik.
Ve ta taa, hamileyim!!!

Adetime daha günler olmasına rağmen, göğüslerimdeki dayanılmaz acı dikkatimi çekti ve eczaneden bir test alıp çekmeceye attım. Günüm geçerse yaparım diye düşünüyordum ama dün sabah bir şeyler beni dürttü ve yataktan kalkar kalkmaz tuvalete gidip testi yaptım. Bir kaç aydır tek çizgi görmeye o kadar alışmışım ki, farklı bir sonuç çıkacağını düşünmeden sonuca baktım ve işte o meşhur iki kırmızı çizgi oradaydı. Bir an ne yapacağımı şaşırdım. Gözlerim doldu, nefesim hızlandı ve ellerim titremeye başladı :)
Tabii o heyecanla birlikte, önceden kurduğum bütün "Çağrı'ya nasıl söylerim" hayallerim uçtu gitti ve hemen telefonumla sonucun fotoğrafını çekip yolladım. Tabii ki sabah mahmuru kocam onun ne olduğunu anlayamayıp beni arayınca müjdeyi telefonda verdim :) Giyinip işe gidecek duruma dönebilmek için biraz oyalanmam gerekti sonra da iş yerinde geçmeyen bir 9 saat geçirdim.

Akşam eve dönerken yaptırdığım kan testinin sonucu için beklediğimiz o 2 saat de bir o kadar uzun geçti ve en son yarım saat kala Çağrı'yı zorla sonucu almaya gönderdim. Kan testi sonucu da güzel haberi doğruladı.
Şimdi sırada, yarın yapılacak olan ve HCG hormonunun  yükseliyor olduğunu görmeyi umduğumuz ikinci kan testi ve haftaya Cumartesi gideceğimiz doktor kontrolümüz var. İnşallah her şey yolunda gider!

Bu arada, haberi bir kaç hafta kendimize saklama, en azından doktordan önce kimseye söylememe teorilerimiz haberi öğrenir öğrenmez çöktü. Gerçi Çağrı beni engellemeye çalıştı ama günün sonunda ailelerimiz ve bir kaç arkadaşımız öğrenmişti bile :) Bugün öğlen olmadan sayı artarak devam etti.

Haftaya doktor kontrolünden sonra görüşmek üzere :)

İLKE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar