15 Temmuz 2013 Pazartesi

Gebelik Günlüğüm : 13 ve 14. Haftalar

13 + 5 günlük gebe


Yine biraz gecikmiş bir yazı olacak:) O nedenle iki haftayı tek seferde aradan çıkaracağım.

Son yazdığımda ikili tarama testini yeni yaptırmış ve henüz sonuçları almamıştık. Çok şükür tüm sonuçlar güzel geldi. Her hangi bir sorun yok.

Bu arada bel ağrımın aynı şiddette devam etmesi nedeniyle ofise ancak haftada bir kere gidebiliyorum. Geri kalan günler evden çalışıyorum. Sürekli, kucağımda bilgisayarla sırtüstü uzanmak çok sıkıcı olsa da yollarda ve ofiste işkence çekmekten iyidir deyip, bu şekilde çalışabiliyor olmama şükretmeye karar veriyorum.

Bel ağrım dışında, gebelikle ilgili kayda değer bir sıkıntım olmuyor. İştahım ve sağlığım iyi. Merdiven inip çıkarken ve hızlı yürürken nefes nefese kalmaları, arada gelen baş dönmelerini saymıyorum bile:)

Sadece cildimde oluşan şiddetli kuruma dikkat çekici durumda. Normalde nemlendirici bile kullanmayan bir insan olduğumu düşünürsek, sabah akşam gelsin bebe yağları, gitsin badem sütleri şeklinde devam eden tempo beni ziyadesiyle yordu ancak pul pul dökülmeleri bir türlü engelleyemedim. Durumu doktora gösterince bana medikal bir krem yazdı. Umarım işe yarar.

Çarşamba kasıklarımda oluşan ve inatla geçmeyen ağrılar beni biraz endişelendirdi ve doktor kontolüne 20 Temmuz'da gidecek olmamıza rağmen, sabah için acil bir randevu alıp gittik. Bebekle ilgili bir sorun yoktu ancak kronik idrar yolları sorunlarımdan biri baş göstermiş olabilirdi. Tahlil için idrar verdim ve ertesi sabah kısa bir tatile çıkacağımız için doktorum ilaç da yazdı. Bu arada plansız ve erken bir randevu olmasına rağmen, bebişin cinsiyetini görmek için baya uğraştıysak da sonuca varamadık. Hiç bir şeye benzetemediğimiz 4-5 karenin yanında yanında, yukarıda birlikte poz vermiş olduğum "ıhh beş dakka daha uyucamm" pozunu yakalayabildi doktorumuz. Dolayısı ile bakıp bakıp gülümsediğim yeni bir fotoğrafımız daha oldu.

20 Temmuz'da planlanan asıl randevuya, Perşembe günü gittiğimizin kontrolü olarak gideceğiz ve umarım bu sefer bize cinsiyetini göstermeye ikna olur bebiş :))

Bir süredir, araştırmalarımı sürdürmekle beraber çok fazla kafa yormamaya karar verdiğim doğal doğum konusu, yakın bir zamanda tekrar hayatımıza girecek. Zira haftalar önce internette araştırma yaparken denk geldiğim ve sonrasında yazıştığım doktoru yakın zamanda görmeyi planlıyorum. Eğer içime sinerse, kısa bir süre sonra doktor değiştireceğim. Umarım her şey yolunda gider ve yeni bir arayışa girmek zorunda kalmam.
Ayrıntıları daha sonra anlatacağım.

Gelelim bebeğimizin gelişimine: Bebeğimiz baby center'a göre bir limon büyüklüğünde ancak bizimki sanırım biraz daha büyük. Son ultrasona göre 10 cm ve yaklaşık 100 gram ağırlığında :))

Ve haftanın haberi: Gebelik haberimizi,Facebook'ta aşağıdaki fotoğrafla kamuoyuyla paylaştık :)

Coming soon...


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar