20 Ekim 2013 Pazar

Gebelik Günlüğüm : 28. Hafta



Merhaba,

Sonunda 3. üç aylık dönem de geldi çattı. Zamanın bu kadar çabuk geçmesi beni zaman zaman dehşete düşürüyor. Deniz zamanında gelirse, şu an itibariyle yalnızca 12 haftamız kaldı ve bana yapılacak tonla iş varmış gibi geliyor. İyi ki hazırlıklara ve planlamalara erkenden başlamışım.


Bu hafta babası Deniz'in giysi dolabını kurdu ve ben büyük bir zevkle (sanki yıkanıp ütülenmeyeceklermiş gibi) tulumlarını şimdiden askılara astım. Ara ara dolabın kapağını açıp, biraz bakıp kapatıyorum :)

Odanın bitmesini sabırsızlıkla bekliyorum ki, dekoratif unsurlar üzerinde çalışmaya başlayabileyim.

Bu arada, 1 Aralık'ta yapmayı planladığım bebek partisi için çalışmalara başladım.(Şimdilik çoğu teorik olsa da) Küçük bir parti yapmayı planlasam da bu hali bile oldukça masraflı olacağa benziyor.
Parti malzemeleri satan sitelerden, kullan at tabak, bardak setleri seçtim, davetiyemi hazırladım, hediye edeceğim minik şişelere etiket tasarladım, davetli listemi ve menümü hazırladım. Sırada malzeme şiparişlerini vermek, pastaya karar vermek ve tarih yaklaşınca da davetiyeleri göndermek var. Genellikle bebek partisi, annenin yakın bir arkadaşı ya da kardeşi tarafından organize edilir ama ben oldum olası organizasyon işlerini çok sevdiğimden halimden şikayetçi değilim :) O zamana kadar Deniz'in odasının da büyük ölçüde hazır olmasını arzu ediyorum. Çok fazla zaman kalmadı aslında.

Gelelim gelenekselleşen gebelik şikayetleri bölümüne :) Magnezyum ve demir kullanmaya başlamamla rahmimin kaburgama dayanması aynı haftalara denk geldi sanırım ve ben bu kadar ay sonra reflüden şikayet etmeye başladım. Özellikle magnezyum içtiğim akşam saatlerinde midem gerçekten rahatsız ediyor. Su bile içermez hale geliyorum, özellikle büyük bir öğün yediysem. Ayrıca kalp sıkışmasından müzdaribim. Bir gece oldukça şiddetlenince endişelenip Çağrı'yı uyandırdım :) Kasılmalar ve kasık ağrıları artık sıradan şikayetler olduğundan, değinme gereği duymuyorum :) Deniz'in ayakları ya da dizleri olduğunu düşündüğüm yerleri kaburgalarıma şirin! tekmeler atıyor. Yine de sağlıklı olduğumuz için "çok şükür" diyip bu faslı kapatıyoruz.

Uzun bayram tatilinden sonra, yarın işe başlayacak olmak biraz can sıkıcı. Şu an 9 günlük tatilin son saatlerindeyiz. Kocamla film seyredeceğimiz için tatilde neler yaptığım faslını pas geçip, bir kaç fotoğrafla haftayı kapatıyorum :)

Gülgün annemin yaşgünü

Çekirdek kadro buluşması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar