29 Ekim 2012 Pazartesi

Bayramın ardından

Bugün iş yerinde nöbetçiyim :(

5 günlük bayram tatilinin ardından çekilmez bir durum. Özellikle şirketin bu bölümünde bir tek benim olduğum düşünülünce.Bir sürü acil iş birikmiş, onları halletmeye çalışıyorum. Aslında tatil olmasını fırsat bilerek daha önce zaman bulamadığım işleri hallederim diye düşünmüştüm ama pek mümkün olmayacak gibi.

Bu sene arefe günü de resmi bayrama dahil edildiği için, Çarşamba gününden itibaren Çağrı da ben de izinliydik. Çarşamba gününü evde geçirdik, temizlik, çamaşır, ütü vs işleri hallettik. Bayramın ilk günü anneme kahvaltıya gittik erkenden, öğle yemeğini de orada yedikten sonra eve uğrayıp çantamızı aldık ve Kadıköy'e babama geçtik. Akşam yemeğini de orada yiyip, 21:30 otobüsüyle İzmit'e geçtik. Bayramı orada geçirip, dün akşam eve döndük.

Tatil güzel geçti.Görmek istediğimiz hemen hemen herkesi gördük. Büyüklere bayram ziyaretleri yaptık. Cumartesi günü de arkadaşlarımızla buluştuk. Gülen'le Ercan'ın iki ay önceki düşününden beri görüşemiyorduk.

Bayramdan bazı kareler aşağıda :)

Bayramın 3. günü sabah Seymen Sahil'de kahvaltı ettik
 Sıcak ekmek ve tereyağı

Aynı gün arkadaşlarımızla da buluştuk

Bayram bu sene 29 Ekim'le birleştiği için bugün de tatil. Ama ben daha önce izinlerimi bitirip, bugüne ait hakkımı da kullandığım için izni bir gün erken bitirdim ve şimdi ofisteyim. Ama Çağrı evde ve muhtemelen akşama kadar oyun oynayacak :) Sabah 06:45'te bilgisayarı açtığını görünce gözlerime inanamadım. Aynı hafta sonları sabahın 6'sında çizgi film seyretmek için kalkan çocuklar gibi. Hiç bir fırsatı kaçırmıyor :))

Günlük havadisler dışında, tek değişik şey adetimi bekliyor olmam :) Daha doğrusu olup olmayacağımı;)
Sanırım haftaya bu konuda yazıyor olurum sonuca göre.

Bu akşam Cumhuriyet Bayramı kutlamaları için Bağdat Caddesi'nde olacağız. Hükümet, Cumhuriyet Bayramı yürüyüşlerini ve kutlamalarını yasakladığı için sadece baştaki partiye ait olmayan belediyelerde kutlamalar oluyor bu sene. Biz de caddeye gidiyor olacağız. Sonrasında da Zülfü Livaneli konseri var.