12 Ekim 2012 Cuma

Bu hafta da böyle geçti

Az önce yayınladığım yazıyı aslında Pazartesi günü yazmıştım ama tatlımın fotoğrafını çekemeyince, taslaklarda kalmış :) Bu durumda arka arkaya iki yazı yayınlamış olacağım.

Salı akşamki hamburger gecemizden bir kare

Bu haftanın da nasıl geçtiğini hiç anlamadım. Pazartesi ve Salı hariç, hafta sonuna kadar her gün bir şeyler var planlı. Bütün hafta yemek bile pişirmedim doğru düzgün. Hatta Salı akşamı bir kaçamak yapıp kocama "Hamburger Gecesi" organize ettim:) Filmin karşısında afiyetle yedik.

Geçen hafta gidemediğimiz için, Çarşamba akşamı babama gittik. Perşembe akşamı Yeliz'lerle beraber "Pandaların Hikayesi" adlı oyunu izlemeye gittik Oyun Atölyesi'ne.
Bugün aylar sonra eve temizlikçi aldık. Evde olmadığımız için annem gelip eşlik etti temizlikçiye. Hızını alamamış evde ne kadar perde, kilim, masa örtüsü varsa makineye atıp yıkamış sağolsun :) Su uyur, annelik güdüleri uyumaz :)

Hafta sonumuz da oldukça hareketli geçecek. Yarın sabah doktor randevum var, Pazar günü Çağrı'nın ailesi geleceği için, yarın yemek yapmakla geçecek, zira akşam Çağrı'nın iş arkadaşlarıyla fasıla gidiyoruz. Artık gece kaçta geliriz bilmem ama sabahında annemleri ağırlıyor olacağız :)

Pazar günü, kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeği olmak üzere üç öğün hazırlıyor olacağım. Kahvaltı kolay, öğleden sonra, aynı zamanda ertesi gün kayınvalidemin yaşgünü olduğu için pasta börek tarzı çay saati hazırlayacağım ancak akşam yemeği menüsünü kafamda henüz oturtmuş değilim.

Aslında şu saatlerde mutfakta hazırlıklara ucundan başlamış olmam bile gerekiyordu. Zira yarın akşam fasıla gidene kadar, doktor, alışveriş, kuaför ve tüm yemekleri yapmak gibi küçük! işlerim var.
Misafir ağırladığımda onların yanında mutfağa kapanıp haldır haldır hazırlık yapmayı hiç sevmiyorum. Bu yüzden elimden geldiğinde ön hazırlıkları yapmış, mümkünse sadece pişirme kısmını sona bırakmış olmayı tercih ediyorum. Tüm gün kalacak misafir geldiğinde de bu hazırlıkları bir gün öncesinden yapmış olmak gerekiyor ki onlarla daha fazla vakit geçirebileyim. Sevgili kocam ailesinin geleceği sabahın gecesinde fasıl ayarlamamış olsaydı işim belki daha kolay olurdu :) Ama sorun değil. Misafir ağırlamayı seviyorum ve yarın  herşeyi çabucak halletmiş olacağım, kendime güveniyorum :)

Bu arada, uzun zamandır beklenen doktor randevusu geldi çattı. Yarın sabah 9:20'de randevum var Gazi Bey'le. Tüm testlerimi, sonuçlarımı topladım, hazırlıklarımı yaptım gidiyorum. Umarım iyi bir elektrik alırım. Gülşah, ulaşımı kolay bir hastane seçmenin öneminden bahsetti geçen gün ve ağırlaştığımda otobüse binmek istemeyeceğimi, muhtemelen Yeditepe'ye gitmek için çok taksi parası vermem gerekeceğini söyledi. Bu yüzden doktoru sevmez gibi olursam hemen soluğu daha yakın bir yerde alabilirim :) Zaten daha yolun çok başındayız, fikirler bir çok kere değişebilir. Yaşayıp göreceğiz.

Bugün biraz kısa kesmek durumundayım. Daha fazla uyuşukluk yapmadan mutfağa geçeyim artık :)